FANDOM

WarriorsApp-Ikoni

Warriors App on sovellus, jonka voi ladata iPhonelle, iPod Touchille, iPadille ja Androidille. Sovelluksella voi lukea tietoa hahmoista ja klaaneista. Sovelluksessa voi myös testata kuinka hyvin tietää Soturikissoista sekä merkitä, mitä kirjoja omistaa. Sovellus on englanninkielinen ja julkaistu 30. kesäkuuta 2011.

Sovelluksen sisältö

Warriors App kotisivu

Sovelluksen päävalikko.

Sovelluksessa olevat asiat.

Kirjat

Villiin luontoon-Warriors App

Villiin luontoon -kirjan profiili.

Soturikissat-sarjan kirjat on jaettu kuuteen kategoriaan. Lista alkaa ensimmäisen saagan kirjoista ja loppuu kategoriaan, johon kuuluu Klaanien kirjat ja mangat. Jokaisella saagalla on oma "hyllynsä".
Sovelluksessa on mahdollisuus merkitä käyttäjän lukemia kirjoja. Kirjat, jotka ollaan merkattu luetuiksi, saavat punaisen raapimajäljen kirjan kansikuvan oikeaan alakulmaan. Nämä merkit on nähtävissä kirjan profiilissa sekä "kirjahyllyssä".

Kissat ja klaanit

Tämä kategoria sisältää uutta, ennenkuulematonta, tietoa klaaneista, niiden kissoista sekä muuta tietoa Soturikissat-maailmasta.

Kissat

Crookedstar-Warriors App

Väärätähden profiili.

Sovelluksessa muutamille sarjassa tärkeille hahmoille on annettu pienet profiilit. Profiili sisältää kissan kuvan, klaanit ja entiset nimet. Nämä tiedot löytyvät profiilin vasemmalta puolelta.
Kissan vanhemmat, sisarukset ja pennut on lueteltuna oikealla puolella profiilia. Kun jonkun kissan sukulaissiteistä ei ole tietoa, lukee hänen profiilissa sanat "none" tai "unknown".
Muutamien kissojen profiileista löytyy triviaa. Tämä trivia voi olla jokin kissan pelko, erityinen piirre ulkonäössä tai tietoa kissan menneisyydestä.

Myrskyklaani

Varjoklaani

Tuuliklaani

Jokiklaani

Muut klaanit

Aikajana

Aloita lukeminen

Erikoismateriaalia

Lyhyttarinat

Video

Tietovisa

Galleria

Triviaa

  • Sovelluksen tietovisassa on useita virheitä, esim. "Kuka tappoi Täplälehden?". Oikea vastaus on Arpinaama, vaikka sovellus sanoo sen olevan Ohra.

Video

Warriors App-000:45

Warriors App-0

Lähteet ja sitaatit