FANDOM

Veriklaani
Veriklaani.png
Elinympäristö
Elinympäristö Kaksijalkala
Klaanitietoa
Perustaja Ruoska
Nykyiset päälliköt Ice ja Snake
Veriklaanin jäsenet

Veriklaani (engl. BloodClan) on ryhmä, joka koostuu erakoista ja kotikissoista.

Veriklaani ei ole oikea klaani mutta tämän ryhmän kissat ovat voimakkaita ja jopa vaarallisiakin sekä hyviä taistelemaan. Veriklaanin kissat asuvat kaksijalkalassa, mutta kerran se halusi vallata metsän. Veriklaanin "päällikkö" oli Ruoska ja "varapäällikkö" Ruoto.

Sijainti

Veriklaani sijaitsee Kaksijalkalassa, jossa maanpinta ja melu on kovaa ja Kaksijalkojen ja hirviöiden haju leijailee ilmassa. Kaksijalkalassa, jossa Veriklaani sijaitsee, on lähellä Ukkospolku sekä puisto.

Muuta tietoa klaanista

Kissojen ominaisuudet

Veriklaani ei usko Tähtiklaaniin eikä tottele soturilakia. Tämän seurauksena, päälliköllä ei ole yhdeksää henkeä. Suurin osa veriklaanilaisista pitää päällään pantaa johon on ripustettu hampaita, joka tekee heistä uhkaavampia. Ei ole todistettu, mutta jotkut voivat ripustaa myös linnun pääkalloja. Ruoskalla ja muilla korkea-arvoisilla veriklaanilaisilla kynnet on vahvistettu koirien hampailla ja/tai kynsillä.

Historia

Soturikissat

Pimeyden hetki

Tiikeritähti liittoutuu Veriklaanin kanssa ja lupaa sen kissoille osan metsästä, jos he saavat kaikki klaanit liittymään Tiikeriklaaniin. Veriklaani tulee metsään Tiikeritähden johdolla. Kuitenkin suunnitelma ei mene niin kuin pitäisi, kun Tiikeritähti huomaa ettei hän pysty määrämään Veriklaania. Ruoska tappaa hänet viemällä kaikki hänen elämänsä syvällä viillolla, jota Tähtiklaani ei pysty parantamaan.
Ruoska, joka tahtoo kaiken reviirin metsästä, päättää antaa klaaneille kolme päivää valmistautua lähtöön tai heidät häädetään väkisin. Tulitähti onnistuu yhdistämään neljä klaania yhdeksi, Leijonaklaaniksi taistelemaan Veriklaania vastaan. Kolmen päivän aikana muutama kissa osoittautuu petturiksi, etenkin Rosohammas ja Mustaraita, ja liittyvät Veriklaaniin. Lopulta Leijonaklaani ja Veriklaani kohtaavat taistelussa. Kuolemien määrä on suuri, näkyvin niistä oli Valkomyrskyn kuolema. Ruoska ottaa yhden Tulitähden elämistä ennen kuin Tulitähti tappaa Ruoskan. Veriklaani luovuttaa kun Ruoska kuolee.

Ravenpaw's Path

Shattered Peace

A Clan in Need

The Heart of a Warrior

Field Guidet

Secrets of the Clans

Cats of the Clans

Merkittävä asemat

Päälliköt

Nimi Aloitti Lopetti Varapäälliköt
Ruoska The Rise of Scourge Pimeyden hetki Ruoto
Ice ja Snake A Clan in Need A Clan in Need ---

Varapäälliköt

Nimi Aloitti Lopetti
Ruoto The Rise of Scourge Pimeyden hetki

Lähteet ja sitaatit

Kissaryhmät ja klaanit
Klaanit MyrskyklaaniTuuliklaaniVarjoklaaniJokiklaaniTaivasklaani
Liittoutumat TiikeriklaaniLeijonaklaani
Kuoleman jälkeiset paikat TähtiklaaniSynkkä MetsäIkuisen Metsästyksen Heimo
Mytologiset klaanit LeijonaklaaniTiikeriklaaniLeopardiklaani
Heimot Muinaiset kissatMuinainen heimoKuohuvan Veden Heimo
Muut ryhmät KotikisutErakotLuopiotVeriklaaniPimeäklaaniVarhaiset uudisasukkaatPuiston kissatSlash's GroupDarktail's GroupThe Kin

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki