FANDOM

Varjoturkki ja Kurnumaha jäävät tänne teidän klaaninvanhimpienne kanssa. He ovat liian väsyneitä vaeltamaan ja haluavat valvoa Mutaturkin vierellä.

Leoparditähti kun kissat ovat lähdössä.[1]

Varjoturkki (engl. Shadepelt) on hyvin tummanharmaa[7] naaras.

Erikoisseikkailut

Väärätähden lupaus

Varjotassu nähdään lyhyesti kirjan takana olevassa mangassa. Hän kalastaa Mosspawin kanssa.

Soturikissat

Tuli ja jää

Varjotassu on Kiviturkin oppilas. Hänet nähdään lyhyesti partiossa mestarinsa ja Hopeavirran kanssa, kun Tulisydän tulee Jokiklaanin reviirille. Hopeavirta saapuu Tulisydämen luo ja sanoo Kiviturkin ja Varjotassun ovat lähteneet.

Salaisuuksien metsä

Varjotassu ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin.

Myrsky nousee

Vaarallinen polku

Varjoturkki ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin. Hänestä on nyt tullut soturi.

Pimeyden hetki

Leoparditähti pyytää Varjoturkkia lähettämään metsästyspartioita, sillä he tarvitsevat kaiken voimansa taistelussa Veriklaania vastaan.

Uusi profetia

Keskiyö

Varjoturkki ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin. Hänestä on nyt tullut klaaninvanhin.

Kuunnousu

Varjoturkki ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin.

Aamunkoi

Kun Lehtitassu tulee Jokiklaanin leiriin hyvästelläkseen Mutaturkin, Varjoturkki nähdään istumassa Perhonsiiven vieressä ja katsovan suruissaan kuolevaa kissaa. Mutaturkin kuoleman jälkeen Leoparditähti sanoo Varjoturkin ja Kurnumahan jäävän metsään Hallaturkin ja Pilkkuhännän kanssa.

Novellit

Tigerclaw's Fury

Triviaa

  • On vahvistettu että Kurnumaha, Hallaturkki, Pilkkuhäntä ja Varjoturkki kuolivat kaikki nälkään pari kuukautta sen jälkeen kun klaanit lähtivät metsästä.

Lainaukset

"Varjoturkki, iäkäs Jokiklaanin naaras, istui Perhonsiiven vierellä ja katseli kuolevaa kissaa surullisena."
—Kertoja. Aamunkoi, page 217

Lähteet ja sitaatit

  1. Aamunkoi, sivu 219
  2. Erin Hunter Chat 6
  3. Vaarallinen polku, hahmolista
  4. Keskiyö, hahmolista
  5. Aamunkoi, sivu 219
  6. Tuli ja jää, sivu 6
  7. Pimeyden hetki, sivu 6

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki