FANDOM

Susan on pienikokoinen, kiiltäväturkkinen ja solakka vaaleanruskea raidallinen naaras, jolla on vihreät silmät.

Uusi profetia

Tähtiyö

Kun Usvajalka, Vatukkakynsi, Oravaliito, Varissulka ja Keltaturkki ovat etsimässä Varjoklaanille reviiriä ja leiriä järven ympäriltä, he päätyvät kaksijalan pesälle. Siellä kaksi kotikisua puolustaa hurjasti pesää. Jacques hyökkää Oravaliidon kimppuun. Vatukkakynsi ottaa vastustajakseen kollin. Kuitenkin Susan hyökkää tämän jälkeen vapautuneen Oravaliidon kimppuun. Taistelu keskeytyy kun kaksijalka heittää jotain ja se osuu Vatukkakynnen taakse. Klaanikissat pakenevat paikalta.

Iltahämärä

Susan on Myrskyklaanin reviirillä, kun Oravaliito huomaa tämän. Rajapartion muut jäsenet saavat rapistelullaan kotikisun pakenemaan Varjoklaanin reviirille. Oravaliito lähtee perään, mutta kadottaa tämän.
Keltaturkki hämää kotikisuja esittämällä haavoittunutta, jollon Varjoklaanin ja Myrskyklaanin soturit pääsevät piirittämään heidät. Kun Ruosteturkki sihahtaa hyökkäyskäskyn, Jacques ottaa heti vastustajakseen Pilvihännän. Susan sen sijaan kiljaisee kauhistuneena. Vatukkakynsi saa pian otteen Jacquesista ja vaatii pysymään poissa Varjoklaanin reviiriltä. Tihkuviiksi ja Keltaturkki pitävät Susania paikoillaan. Kumpikin kotikisu perääntyy takaisin pesään, vaikkakin Jacques on vastahakoinen.

Tähtien enne

The Forgotten Warrior

Mustatähti ilmoittaa kokoontumisessa, että Konnajalka ja Keltaturkki olivat voittaneet kaksi kotikisua kaksijalan pesällä.

Field Guidet

Secrets of the Clans

Triviaa

  • Susania on virheellisesti kutsuttu kolliksi.

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki