FANDOM

Starlingwing (engl. Kottaraissiipi) on kellanpunainen kolli.[2]

Erikoisseikkailut

Bramblestar's Storm

Tähtien enne

Neljäs oppilas

Kottaraistassu, nuori Varjoklaanin oppilas, on partiossa mestarinsa Keltaturkin, Pöllökynnen ja Punapajun kanssa, kun vettä etsimässä ollut partio palaa takaisin. Keltaturkki lähettää Kottaraistassun leiriin ilmoittamaan Mustatähdelle. Hänen häntänsä heiluu innosta, kun hän juoksee metsän halki kertomaan hyvät uutiset Mustatähdelle.

Etäiset kaiut

Kun Närhisulka ja Oravaliito vierailevat Varjoklaanin leirissä, Kottaraistassun nähdään jakavan päästäistä Mäntytassun kanssa.
Myöhemmin hänet nähdään Myrskyklaanin ja Varjoklaanin välisessä taistelussa. Hän taistelee Murattitassua vastaan. Murattitassu voittaa hänet helposti.

Yön kuiskaukset

Kun Murattitassu on vangittu Varjoklaaniin, Kottaraistassu huolehtii hänen vartioinnistaan. Hän näyttää ajattelevan, että mryskyklaanilaiset ovat salamyhkäisiä ja että Murattitassu suunnitteli hyökkäävänsä leiriin.

Sign of the Moon

Kottaraistassu ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu varjoklaanilaisiin.

The Forgotten Warrior

Kottaraistassu on nyt soturi nimeltä Starlingwing. Hänen nimensä ilmoitetaan kokoontumisessa yhdessä Pinenosen ja Ferretclawin kanssa.

The Last Hope

Kun Synkän Metsän kissat hyökkäävät Varjoklaanin leiriin, Starlingwing nähdään taistelemassa Keltaturkin rinnalla.

Novellit

Mistystar's Omen

Kottaraistassu ei esiinny novellissa, mutta hänet on listattu varjoklaanilaisiin.

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. Neljäs oppilas, hahmolista
  2. Neljäs oppilas, hahmolista

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki