FANDOM

Päätös oli omani. Nyt olen aina ja ikuisesti klaanin jäsen, ja minulla on paikka tähtien joukossa. Soturilaki oli kuolemisen arvoinen.

— Sadeturkki kuolemansa jälkeen.[1]

Sadeturkki (engl. Rainfur) on vaaleanharmaa kolli, jolla on tummempia juovia[2].

Erikoisseikkailut

Tulitähden tehtävä

Naarmu vie Tulitähden Sadeturkin pesälle, mutta se on tyhjä. Myöhemmin he kuitenkin törmäävät Sadeturkkiin. Tulitähti selittää kokoontumisen ja Taivasklaanin, johon Sadeturkki lupaa tulla mutta ei ole vielä varma, aikooko liittyä.
Eräänä päivänä Sadeturkki tulee pyytämään Taivasklaanin kissoilta apua sillä hänen kumppaninsa, Terälehti ja heidän pentunsa ovat vangittuina kaksijalan pesään ja he ovat nälkiintyneitä. Laikkujalka ei pidä Sadeturkin tulosta sillä Sadeturkilla oli mahdollisuus liittyä klaaniin, mutta ei liittynyt. Tulitähti keskeyttää Laikkujalan ja suostuu auttamaan Sadeturkkia ja pyytää häntä johdattamaan heidät kaksijalan pesälle.
Terälehti pentuineen saadaan pelastettua. Terälehti, pennut ja Sadeturkki liittyvät väliaikaisesti Taivasklaaniin. Ensimmäisessä taistelussa rottia vastaan rotkossa, Sadeturkki pelastaa Tulitähden, kun tämä on vaarassa pudota rotkoon. Toisessa taistelussa rottien pesässä, Sadeturkki jää saarroksiin ja rotat tappavat hänet.

Taivasklaanin kohtalo

SkyClan and the Stranger

After the Flood

Field Guidet

The Ultimate Guide

Triviaa

  • Vaikka hän ei ollut koskaan kuullut klaaneista, hänen nimensä sopisi klaanikissalle.
    • Kun kysyttiin klaanimaisesta nimestä, Vicky vahvisti että se oli vain sattumaa, johtuen hänen täplistä turkissaan.
  • Vaikka hän kuuluisi nykyaikaiseen Taivasklaaniin, on hänet silti listattu muinaiseen Taivasklaaniin kirjassa Taivasklaanin kohtalo.

Perhe ja suku

Kumppani:

Terälehti: Tuntematon tilanee

Tytär:

Tilliturkki: Elossa (kirjassa Hawkwing's Journey)

Poika:

Sagenose: Elossa (kirjassa Hawkwing's Journey)

Lainaukset

"Hän oli urhea kissa. Oli kunnia tuntea hänet."
—Tulitähti Terälehdelle. Tulitähden tehtävä, page 459

Lähteet ja sitaatit

  1. Tulitähden tehtävä, sivu 486
  2. Tulitähden tehtävä, hahmolista

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki