FANDOM

Punapaju (engl. Redwillow) on ruskean ja kellanpunaisen kirjava kolli,[2] jolla on leveä pää[3] ja pieni lovi korvassa.

Erikoisseikkailut

Bramblestar's Storm

Kokoontumisessa Punapaju on listattu kissoihin, jotka kuolivat Synkkää Metsää vastaan käydyssä taistelussa.

Kolmikon mahti

Pimennys

Punatassu ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu varjoklaanilaisiin. Hänen mestarinsa on Valkovesi.

Pitkät varjot

Punatassu ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu varjoklaanilaisiin.

Auringonnousu

Tähtien enne

Neljäs oppilas

Punatassusta on nyt tullut soturi, Punapaju.
Hän menee partioon Keltaturkin, Kottaraistassun ja Pöllökynnen kanssa. He näkevät palaavat kissat, Saraviiksen, Valkohännän, Tiikerisydämen, Konnajalan, Kukkaturkin, Leijonaroihun ja Kyyhkytassun. Muun partion ohella Punapaju on innoissaan ja helpottunut heidän paluustaan. He vievät heidät Varjoklaanin leiriin.

Etäiset kaiut

Kokoontumisessa Kyyhkytassu yrittää saada Tiikerisydämen huomion, Punapaju luikahtaa istumaan Tiikerisydämen ja Lumilinnun viereen ja tummaraidallinen kolli katoaa Punapajun pään taakse. Kun päälliköt ovat puhuneet, hän puuhuu Lumilinnun ja kahden Tuuliklaanin soturin kanssa.
Hän on mukana Varjoklaanin ja Myrskyklaanin välisessä taistelussa. Leijonaroihu onnistuu lyömään Punapajun helposti.

Yön kuiskaukset

Kuun merkki

Synkässä Metsässä Murattitassu katsoo kokoontuneita klaanikissoja, jotka harjoittelevat Haukkahallan näyttämää liikettä. Hän ajattelee, ettei ole koskaan nähnyt siellä niin paljon kissoja ja näkee Punapajun harjoittelemassa yhdessä klaanitovereidensa, Tiikerisydämen, Omenaturkin ja Rotta-arven kanssa.

Unohdettu soturi

Punapaju on partiossa Karsiturkin ja Huomenkarvan kanssa.

The Last Hope

Novellit

Hollyleaf's Story

Punatassu ei esiinny novellissa, mutta hänet on listattu varjoklaanilaisiin.

Mistystar's Omen

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. 1,0 1,1 1,2 Pimennys, hahmolista
  2. 2,0 2,1 Neljäs oppilas, hahmolista
  3. Etäiset kaiut, sivu 116