FANDOM

Petalkit (suom. Kukkapentu) on pieni, pörröinen vaaleanruskea naaras, jolla on paksu häntä. 

Erikoisseikkailut

Väärätähden lupaus

Vaahteravarjo mainitsee Petalkitin, Larchkitin ja Patchkitin Väärätähdelle, vaikka heitä ei mainita nimeltä. Vaahteravarjo sanoo heidän hukkuneen hänen yrittäessään saada heidät joen yli Jokiklaanin reviirille. Heidän isänsä syytti Vaahteravarjoa heidän kuolemastaan. Vaahteravarjo väittää, että heidän tai heidän sukunsa olisi pitänyt tulla Jokiklaanin päälliköksi. Jos Myrskyklaani ei olisi ajanut Vaahteravarjoa jokeen, pennut eivät olisi hukkuneet.

Klaanien kirjat

The Ultimate Guide

Petalkit, Larchkit ja Patchkit mainitaan Vaahteravarjon sivulla, mutta ei nimeltä.

Novellit

Mapleshade's Vengeance

Petalkit, Larchkit ja Patchkit syntyvät Myrskyklaanin Vaahteravarjolle ja Jokiklaanin Appleduskille, vaikka kaikki luulevat isän olevan menehtynyt Birchface. Kolme auringonnousua syntymänsä jälkeen, Myrskyklaanin päällikkö Oakstar vierailee pentutarhassa. Vaikka silmät eivät ole vielä auenneet, pennut eivät voi vastustaa kummallisen kissan tuoksua ja taapertavat päällikköä kohti, joka työntää heidät takaisin emonsa luo. Kun Frecklewish sanoo näkevänsä Birchfacen jokaisessa pennuissa, Vaahteravarjo katsoo alas pentuihin ja ajattelee, ettei pennut ole samansävyisiä ruskeita kuin Birchface oli, paitsi Patchkit, joka on kellanpunainen ja valkoinen kuten emonsa.

Goosefeather's Curse

Triviaa

Perimä

  • Petalkitillä on Jokiklaanin verta sillä hänen isänsä oli jokiklaanilainen.

Kiinnostavaa tietoa

  • Vicky ajattelee, että Petalkitin ja hänen sisarustensa esiintymiset kuolemansa jälkeen olivat Vaahteravarjon hallusinaatioita.[1]

Perhe ja suku

Emo:

Vaahteravarjo: Kuollut, Synkän Metsän jäsen

Isä:

Appledusk: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen

Veljet:

Larchkit: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen
Patchkit: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. Vickyn Facebook-sivu