FANDOM

Nelipuu.png

Nelipuu (engl. Fourtrees) on paikka, jossa neljä klaania kokoontuvat täysikuun aikaan täydessä rauhassa. Neljän puun aukiolla on iso kivi, Puhujankivi, jonne klaanipäälliköt menevät. Kun kokous alkaa, päälliköt kertovat mitä heidän klaaneissa on tapahtunut lähiaikoina.

Nelipuu.jpg

Nelipuu ja puhujankivi

Kuvaus

Tarinoissa

Esiintymiset kirjoissa

Erikoisseikkailut

Väärätähden lupaus

Sinitähden tarina

Siniturkki ja Tammisydän tapaavat Nelipuulla.

Tulitähden tehtävä

Esinäytöksessä on klaanien kokoontuminen. Pilvitähti tuo paikalle koko klaaninsa ja pyytää muita klaaneja antamaan osan reviiristään heille. Päälliköt eivät suostu ja he joutuvat karkottamaan Taivasklaanin, koska tälle ei löydy enää tilaa metsästä.

Soturikissat

Villiin luontoon

Tulitassu näkee Nelipuun ensimmäistä kertaa kun Leijonamieli ja Tiikerikynsi vievät hänet ja Harmaatassun tutkimaan reviiriä. Myöhemmin Tulitassu pääsee ensimmäiseen kokoontumiseensa Nelipuulle.

Tuli ja jää

Salaisuuksien metsä

Harmaaraita ja Hopeavirta siirtyvät tapaamaan toisiaan Nelipuulle, koska Jokiklaani on haistanut Myrskyklaanin soturin heidän reviirillään.

Myrsky nousee

Sinitähti haluaa mennä Korkokiville. Hän ottaa mukaansa Tulisydämen. He suuntaavat Nelipuulle ja sitten Tuuliklaanin reviirille. Tuuliklaanin partio kuitenkin pysäyttää heidät ja käskee palaamaan takaisin. Partio saattaa heidät Nelipuulle.

Pimeyden hetki

Leijonaklaani, Tiikeriklaani ja Veriklaani tapaavat Nelipuulla. Tämän seurauksena Tiikeritähti kuolee. Kolmen päivän kuluttua yhdistyneet Myrskyklaani, Tuuliklaani ja Jokiklaani tapaavat Veriklaanin uudelleen Nelipuulla ja syntyy taistelu. Taistelu päättyy, kun Tulitähti tappaa Ruoskan.

Uusi profetia

Keskiyö

Vatukkakynsi, Keltaturkki, Varistassu, Sulkahäntä sekä mukaan tulevat Myrskyturkki ja Oravatassu, keskustelevat Nelipuulla auringonpesästä.

Kuunnousu

Aamunkoi

Kaksijalat tuhoavat Nelipuun. Esinäytöksessä Myrskyklaani on menossa kokoontumiseen, mutta aukio on täynnä kaksijalkoja ja heidän hirviöitään, jotka tuhoavat tammet.
Kun auringonpesälle matkanneet kissat palaavat kotiin, he menevät Nelipuulle odottamaan Keskiyön lupaamaa näkyä. He löytävät Puhujankiven, joka on käännetty ylösalaisin. Kun klaanit menevät auttamaan Varjoklaania, he näkevät että tammet on viety pois ja Puhujankivi murskattu.

Field Guidet

Secrets of the Clans

Lähteet ja sitaatit

Paikat
Metsä PöllöpuuSuuri vuorivaahteraHiekkakuoppaAurinkokivetKäärmekivetKorkeamännytHaaskalaUkkospolkuNelipuuJokiOhran tilaKorkokivet (Emonsuu, Kuukivi) • KaksijalkalaPuusilpomo
Järvi HevospaikkaSaariJärviKaksijalanpesäHylätty kaksijalanpesäAukioTaivastammiKuulampiUkkospolku
Taivasklaanin
rotko
TaivaskiviKuiskausten luola

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki