FANDOM

Voit luottaa uskollisuuteeni aina siihen päivään asti, jona liityn Tähtiklaaniin, ja saat uskoa, että elän ja kuolen Myrskyklaanin puolesta. En kuitenkaan halua vaihtaa nimeäni. Olen aina ollut Milli, eikä nimi kissaa pahenna.

— Milli Tulitähdelle nimestään[1]

Milli (engl. Millie) on pieni[4], lyhytkarvainen vaaleanharmaa raidallinen naaras[5], jolla on siniset silmät[6] ja revitty korva.

Erikoisseikkailut

Bramblestar's Storm

Kolmikon mahti

Näkö

Milli on Harmaaraidan mukana, kun tämä palaa klaanien luokse. Tulitähti hyväksyy hänet Myrskyklaaniin.

Pimeyden joki

Kokoontumisen aikana Valkohäntä loukkaa Milliä kutsumalla tätä kotikisuksi, mutta myöhemmin kiittää häntä jakamastaan saaliista päiväkokoontumisen aikana.
Kun Tulitähti pitää soturiseremonian Millille antaakseen tälle klaanikissan nimen, Milli keskeyttää ja sanoo haluavansa pitää nykyisen nimensä, koska häntä on aina kutsuttu Milliksi. Puro ja Kaunokainen ovat samaa mieltä hänen kanssaan ja onnittelevat häntä, vaikka jotkut klaanikissat ajattelevat, että hänen olisi pitänyt hyväksyä klaaninimi.

Karkotus

Milli on siirtynyt pentutarhaan, sillä odottaa hänen ja Harmaaraidan pentuja.

Pimennys

Millin pennut syntyvät, ja heidät nimetään Varpupennuksi, Kukkapennuksi ja Kimalaispennuksi.
Milli sairastuu valkoyskään.

Pitkät varjot

Millin valkoyskä muuttuu viheryskäksi. Yksi hänen pennuistaan, Varpupentu, sairastuu myös. Milli on lähes kuoleman partaalla, mutta selviää.

Auringonnousu

Tähtien enne

Neljäs oppilas

Etäiset kaiut

Milli on hyvin huolissaan tyttärestään Varpuloisteesta, kun tämä jää kaatuvan puun alle ja halvaantuu.

Yön kuiskaukset

Sign of the Moon

The Forgotten Warrior

The Last Hope

A Vision of Shadows

The Apprentice's Quest

Thunder and Shadow

Shattered Sky

Mangat

Kadonnut soturi

Millie on kotikisu, joka ystävystyy Harmaaraidan kanssa ja näyttää hänelle metsää. Harmaaraita kertoo Millielle klaanielämästä josta Millie on hyvin utelias.

Soturin turvapaikka

Millie eroaa Harmaaraidasta maissipellolla. Harmaaraita pyytää apua latokissoilta, jotka suostuvat vastahakoisesti auttamaan. Räiske löytää Millien. Maissintähkät ovat haavoittaneet Millien silmiä, joten Harmaaraita pyytää Tähkältä lupaa jäädä latoon. Myöhemmin Millien silmät paranevat ja he viettävät vielä hetken latokissojen luona.
Ennen lähtöään ladosta, Harmaaraita ja Millie johdattavat kaksijalat latoon tutustumaan kissoihin.

Soturin paluu

Field Guidet

Cats of the Clans

The Ultimate Guide

Novellit

Hollyleaf's Story

Mistystar's Omen

Milli ei esiinny novellissa, mutta hänet on listattu myrskyklaanilaisiin.

Dovewing's Silence

Triviaa

  • Millin ulkonäkö perustuu Vickyn työtoverin kissaan. Työkaveri on suuri Millwall Football Club-fani, jonka mukaan Milli on nimetty.
  • Jos Milli uskoo Tähtiklaaniin, hän pääsee sinne kuollessaan.
  • Millillä on kyky puhua koirille.
  • Milli on yksi harvoista Myrskyklaanin kissoista, jotka ovat pitäneet vanhan nimensä.

Kuvat

Perhe ja suku

Kumppani:

Harmaaraita: Elossa (kirjassa Shattered Sky)

Poika:

Kimalaisraita: Elossa (kirjassa Shattered Sky)

Tyttäret:

Kukkasade: Elossa (kirjassa Shattered Sky)
Varpuloiste: Elossa (kirjassa Shattered Sky)

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. Pimeyden joki, sivu 91
  2. Pimeyden joki, hahmolista
  3. Karkotus, hahmolista
  4. Näkö, hahmolista
  5. Näkö, sivu 141
  6. Pimeyden joki, hahmolista

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki