FANDOM

Mestarit (engl. Mentors) ovat klaanien sotureita, jotka kouluttavat oppilaitaan olemaan sotureita. He opettavat heille kuinka metsästää ja taistella klaaninsa puolesta sekä kuinka noudattaa soturilain eri kohtia. Heidän vastuulla on myös pitää huoli siitä, ettei oppilas joudu vaikeuksiin. Koulutuksen loputtua mestarin oppilas nimitetään soturiksi.

Eteneminen

Mestariksi voi tulla soturi tai parantaja, joka on suorittanut oman koulutuksensa.

Mestari aloittaa kouluttamaan kuudenkuun ikäistä pentua joko soturiksi tai parantajaksi. Soturioppilaan mestarin kuuluu opettaa oppilastaan taistelemaan, saalistamaan ja ymmärtämään klaanin tapoja, sekä soturilakia. Parantajaoppilaan mestari taas opettaa tälle parantamista, soturilakia, sekä yhteyttä tähtiklaaniin.

Kun oppilas on mestarin mielestä valmis, hän voi olla täysi soturi, tai parantaja. Tähän tarvitaan vielä päällikön hyväksyntä, ja sen jälkeen tälle pidetään nimitysjuhla.

Erikoistapaukset

On joitakin asioita, jotka voisivat keskeyttää oppilaaksi tulemisen tai viiväsyttää soturiksi tuloa. Tunnetuimpia esimerkkejä ovat:

 Seremonia

Tulossa pian.

Katso myös

Lähteet ja sitaatit