FANDOM

Konna-askel (engl. Toadstep) on painava, paksuturkkinen mustavalkoinen kolli[3], jolla on mustavalkoinen häntä ja meripihkanväriset silmät.

Erikoisseikkailut

Bramblestar's Storm

Kolmikon mahti

Karkotus

Konnapentu ja Ruusupentu syntyvät Kaunokaiselle ja Lukkikoivelle. Pähkinätassu on hyvin jännittynyt, ja miettii, voisiko hänestä tulla jommankumman pennun mestari. Närhitassu on sitä mieltä, ettei Tulitähti varmaankaan anna heitä Pähkinätassulle oppilaaksi, sillä he ovat hänen veli- ja siskopuolensa.
Pennut nähdään, kun Paatsamatassu vie Kaunokaiselle mustarastaan.

Pimennys

Kaunokainen tuo Konnapennun Närhitassun luo, kun häntä ovat pistäneet nokkoset. Hän on rauhaton, eikä suostu istumaan paikoillaan. Lopuksi hän kuitenkin pyytää anteeksi käytöstään ja kiittää Närhitassua.
Hän on hyvin innoissaan, kun Millin pennut syntyvät. Hän sanoo, että Kimalaispentu leikkii hänen kanssaan sitten kun on vähän isompi.

Pitkät varjot

Konnapentu sisaruksineen syövät nyt tuoresaalista. Hän nahistelee Ruusupennun kanssa ja esittää Tuuliklaanin soturia. Kaunokainen käskee pentujen leikkiä ulkona Millin yskän takia. Myöhemmin kun Pikkupilvi vierailee Myrskyklaanissa puhuakseen Keltaturkin kanssa, Konnapentu ja Ruusupentu katsovat uteliaasti Pikkupilveä.
Konnapentu, Ruusupentu ja Kimalaispentu näyttävät surullisilta, kun Milli ja Varpupentu menevät hylätylle kaksijalanpesälle sairauden takia. Konnapentu ulvoo, että hän haluaa mennä mukaan Ruusupennun kanssa. Kaunokainen kertoo hänelle, että paras tapa auttaa siskoa on pysyä terveenä.
Kun leirissä on tulipalo, Konnapentu pakenee Kaunokaisen, Kukkapennun ja Kimalaispennun kanssa.

Auringonnousu

Konnapentu nähdään Ruusupennun kanssa kinaamassa leirissä, ennen kuin Tulitähti kutsuu klaanin koolle koskien Saarniturkin kuolemaa.

Tähtien enne

Neljäs oppilas

Konna-askel on nyt uusi soturi. Tulitähti ilmoittaa hänen ja Ruusukukan nimet kokoontumisessa. Jokiklaani ei kuitenkaan onnittele uusia sotureita. Konna-askel laskee hämillään päänsä hurrauksista.
Konna-askel on vartioimassa leiriä, kun Keltahammas ilmestyy Kyyhkytassulle ja vaatii häntä seuraamaan. Hän on täysin liikkumaton, kun Keltahammas johdattaa Kyyhkytassun ulos leiristä. Myöhemmin Konna-askel menee Hiekkamyrskyn, Kettuloikan ja Jääpilven kanssa partioon, jonka tehtävänä on tuoda veteen kastettua sammalta klaanille.

Etäiset kaiut

Konna-askel nähdään pakenemassa leiristä, kun puu kaatuu. Hän ja useat muut soturit juoksevat sisäänkäynnille yrittäessään paeta. Hän pakenee vahingoittumattomana. Vahingon jälkeen hän, Ruusukukka, Valkosiipi, Kyyhkytassu ja Murattitassu auttavat korjaamaan klaaninvanhimpien pesää.

Yön kuiskaukset

Konna-askel näyttää olevan melko hyvässä kunnossa, ottaen huomioon edellisen taistelun julmuuden. Hän kysyy Ruusukukalta, haluaisiko hän metsästää hänen ja Hiiriviiksen kanssa. Hän suostuu ja myöhemmin kissat palaavat tuoresaaliin kera. Muutama päivä myöhemmin Vatukkakynsi käskee Konna-askeleen metsästyspartioon Kyyhkytassun, Saniaisturkin ja Pähkinähännän kanssa.

Sign of the Moon

Konna-askel, Ruusukukka ja Leijonaroihu lähtevät metsästämään. Hän on erittäin innostunut ja yrittää olla kuin Leijonaroihu, joka on kuin roolimalli hänelle. Leijonaroihu ajattelee, että Konna-askel olisi revitty kappaleiksi, jos hän yrittäisi taistella kuin hän.
Myöhemmin kun Bumblestripe joutuu koiran hyökkäyksen kohteeksi, Konna-askel ja Leijonaroihu pelastavat hänet.

The Forgotten Warrior

Konna-askel on pienessä metsästyspartiossa Hiiriviiksen, Kyyhkysiiven ja Jääpilven kanssa. Ennen kuin he menevät, Konna-askel ylpeilee että hän voi hypätä korkeammalle kuin kukaan kissa.

The Last Hope

Novellit

Hollyleaf's Story

Konna-askel ei esiinny novellissa, mutta hänet on listattu myrskyklaanilaisiin.

Mistystar's Omen

Dovewing's Silence

Triviaa

Perimä

  • Konna-askeleella on erakon verta, koska hänen emonsa oli erakko ennen kuin liittyi Myrskyklaaniin.

Perhe ja suku

Emo:

Kaunokainen: Elossa (kirjassa Shattered Sky)

Isä:

Lukkikoipi: Kuollut, tuntematon paikka

Sisko:

Ruusukukka: Elossa (kirjassa Shattered Sky)

Siskopuoli:

Pähkinähäntä: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen

Velipuolet:

Hiiriviiksi: Elossa (kirjassa Shattered Sky)
Marjanenä: Elossa (kirjassa Shattered Sky)
Näytä loput

Tädit:

Paatsamapentu: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen
Havupentu: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen
Jääpilvi: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen

Sedät:

Päästäistassu: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen
Koivuruska: Elossa (kirjassa Shattered Sky)
Kettuloikka: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen

Isoäiti:

Lehväpilvi: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen

Isoisä:

Tomuturkki: Kuollut, Tähtiklaanin jäsen

Serkut:

Dovewing: Elossa (kirjassa Shattered Sky)
Ivypool: Elossa (kirjassa Shattered Sky)

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. Karkotus, hahmolista
  2. Neljäs oppilas, hahmolista
  3. Karkotus, hahmolista

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki