FANDOM

Kivivirta (engl. Stonestream) on harmaa kolli,[2] jolla on siniset silmät.

Uusi profetia

Aamunkoi

Kivitassu ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin. Hänen mestarinsa on Raskasjalka.

Tähtiyö

Kivitassua ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin. Hänen mestarinsa on Raskasjalka.

Iltahämärä

Kivivirta ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin. Hän on nyt soturi.

Auringonlasku

Kivivirta ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin.

Kolmikon mahti

Näkö

Kivivirta ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin. Hän on nyt klaaninvanhin.

Pimeyden joki

Karkotus

Pimennys

Pitkät varjot

Auringonnousu

Novellit

Hollyleaf's Story

Kivivirta ei esiinny novellissa, mutta hänet on listattu jokiklaanilaisiin.

Leafpool's Wish

Klaanien kirjat

Battles of the Clans

Kivivirta, vielä soturina, on Jokiklaanin partiossa kalastamassa kaksijalkojen puolisillalla. Varjoklaani oli väijynyt heitä ja kun se hyökkää heidän kimppuunsa, Kivivirta yrittää suojella Pääskyhäntää Mustatähdeltä, mutta Tammiturkki ja Keltaturkki ajavat hänet pois. Kun Jokiklaanin partio on voitettu, Kivivirta ottaa askeleen kohti Tammiturkkia, mutta pysähtyy kun hän murisee hänelle uhkaavasti.
Pihlajakynsi, Varjoklaanin soturi, ilkkuu loukkaavasti Usvajalalle, että heidän kukistaminen oli ollut liian helppoa. Kivivirta hyppää eteenpäin ja haastaa Varjoklaanin taistelemaan ulkona Jokiklaania vastaan ilman väijyntää. Ennen kuin taistelu alkaa uudelleen, Usvajalka pysäyttää hänet.

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. 1,0 1,1 1,2 Aamunkoi, hahmolista
  2. 2,0 2,1 Iltahämärä, hahmolista
  3. Näkö, hahmolista