FANDOM

Me kasvatamme vuorilla voimakkaita, terveitä pentuja.

— Kiitävä Pilvi Nousevalle Kuulle, kun he lähtevät vuorille.[1]

Kiitävä Pilvi (engl. Chasing Clouds) on suuri vaaleanharmaavalkoinen kolli, jolla siniset silmät.[2]

Kolmikon mahti

Pitkät varjot

Kiitävä Pilvi on muinainen kissa, josta tulee myöhemmin Kuohuvan Veden Heimon esi-isä.
Sanan Jalka mainitsee hänet, kun hän sanoo että he menevät katsomaan, mitä kaksijalat tekevät heidän hirviöillään. Nouseva Kuu paljastuu hänen kumppanikseen, joka odottaa pentuja. Närhitassu, joka on Närhen Siiven muodossa, huomaa Kiitävän Pilven samankaltaisuuden Kuun Sirpin kanssa, joka myöhemmin paljastuu hänen tyttärekseen. Kiitävä Pilvi katsoo pitkään ja murheellisesti kun hän laittaa kivensä lähtevien puolelle, kun taas hänen kumppaninsa haluaa jäädä. Hän on yllättynyt, kun Kiven Laulu ilmoittaa heidän lähtevän iltahämärän aikaan. Hän ehdottaa, että heidän pitäisi saalistaa, jotta kaikki olisivat hyvin ruokittuja ennen lähtöä. Kiitävä Pilvi koskettaa Nousevan Kuun korvaa ja kertoo hänelle, että he kasvattavat vuorilla voimakkaita ja terveitä pentuja.

Tähtien enne

Kuun merkki

Klaanien kirjat

The Ultimate Guide

Kuun Sirpin sivulla kerrotaan, että hän on Nousevan Kuun ja Kiitävän Pilven tytär.

Perhe ja suku

Kumppani:

Nouseva Kuu: Kuollut, Ikuisen Metsästyksen Heimon jäsen

Tytär:

Kuun Sirppi: Kuollut, Ikuisen Metsästyksen Heimon ja Tähtiklaanin jäsen

Pennut:

Nimeämättömiä pentuja: Tuntemattomat tilanteet

Lainaukset

"Pidetään huoli siitä, että kaikki ovat syöneet hyvin ennen kuin on lähdön aika."
—Kiitävä Pilvi Kiven Laululle. Pitkät varjot, page 223

Lähteet ja sitaatit

  1. Pitkät varjot, sivu 223
  2. 2,0 2,1 2,2 Pitkät varjot, hahmolista
  3. Vickyn Facebook-sivu