FANDOM

Jacques on isokokoinen, solakka ja kiiltäväturkkinen mustavalkoinen kolli, jolla on revennyt korva ja keltaiset silmät.

Uusi profetia

Tähtiyö

Jacques on kotikisu, joka asuu kaksijalan pesässä Varjoklaanin uudella reviirillä Susanin kanssa.
Kun Usvajalka, Vatukkakynsi, Oravatassu, Varissulka ja Keltaturkki ovat etsimässä Varjoklaanille reviiriä ja leiriä järven ympäriltä, he päätyvät kaksijalanpesälle. Siellä kaksi kotikisua puolustaa hurjasti pesää. Jacques hyökkää Oravaliidon kimppuun. Pian kolli saa vastaansa Vatukkakynnen, joka työntää Jacquesin pois Oravaliidon päältä. Taistelu keskeytyy kun kaksijalka heittää jotain ja se osuu Vatukkakynnen taakse.

Iltahämärä

Jacques taistelee Keltaturkin kanssa ja he ajautuvat Myrskyklaanin rajalle. Oravaliito auttaa Keltaturkkia, jolloin kotikisu pakenee metsään.
Keltaturkki hämää kotikisuja esittämällä haavoittunutta, jollon Varjoklaanin ja Myrskyklaanin soturit pääsevät piirittämään heidät. Kun Ruosteturkki sihahtaa hyökkäyskäskyn, Jacques ottaa heti vastustajakseen Pilvihännän. Vatukkakynsi saa pian otteen kollista ja vaatii pysymään poissa Varjoklaanin reviiriltä. Kumpikin kotikisu perääntyy takaisin pesään, vaikkakin Jacques on vastahakoinen.

Tähtien enne

The Forgotten Warrior

Klaanien kirjat

Klaanien salaisuudet

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit