FANDOM

Ikuisen Metsästyksen Heimo
EiKuvaa.png
Elinympäristö
Ikuisen Metsästyksen Heimon metsästysmaat
Klaanitieto
Lista tunnetuista jäsenistä

Ikuisen Metsästyksen Heimo (engl. Tribe of Endless Hunting) on paikka, jonne Kuohuvan Veden Heimon jäsenet pääsevät kuollessaan. Se lähettää varoituksia ja merkekkejä heimon tietäjälle, ja kertoo kuka alokkaista tulee olemaan seuraava tietäjä. Se on vastine Tähtiklaanille.

Kuvaus

Ikuisen Metsästyksen Heimo koostuu useiden muinaisten kissojen hengistä, samalla tavalla kuin Tähtiklaanissakin. Ikuisen Metsästyksen Heimo ja Tähtiklaani eivät vaella kuitenkaan samoilla taivailla ja ainut kissa, joka kuuluu todistetusti sekä Tähtiklaaniin että Ikuisen Metsästyksen Heimoon on Sulkahäntä. Heimon vastine Kuukivelle ja Kuulammelle on Terävien Kivien Luola.
Toisin kuin Tähtiklaanin kissoilla, joilla on tähdenhohtoiset turkit, Ikuisen Metsästyksen Heimon jäsenet vaikuttavat haihtuvan ikääntyessään. Myös toinen eroavaisuus on se, että Tähtiklaaniin päästyään kaikenlaiset vammat ja arvet korjaantuvat, mutta Ikuisen Metsästyksen Heimon jäsenillä ei.

Historia

Uusi profetia

Kuunnousu

Aamunkoi

Tähtiyö

Kolmikon mahti

Karkotus

Pitkät varjot

Tähtien enne

Sign of the Moon

Heimokissojen esi-isien henget, jotka yhdessä muodostavat Ikuisen Metsästyksen Heimon, ovat Tähtiklaanin esi-isien kaltaisia. He eivät kuitenkaan syntyneet mihinkään metsän neljästä klaanista, vaan vuorilla asuvaan heimoon. Ikuisen Metsästyksen Heimon henget käyttävät eniten Terävien Kivien Luolaa, jonka avulla he kommunikoivat elävien heimokissojen, enimmäkseen Terävistä Kivistä Näkijän, kanssa.

Tunnettuja jäseniä

Lähteet ja sitaatit

Kissaryhmät ja klaanit
Klaanit MyrskyklaaniTuuliklaaniVarjoklaaniJokiklaaniTaivasklaani
Liittoutumat TiikeriklaaniLeijonaklaani
Kuoleman jälkeiset paikat TähtiklaaniSynkkä MetsäIkuisen Metsästyksen Heimo
Mytologiset klaanit LeijonaklaaniTiikeriklaaniLeopardiklaani
Heimot Muinaiset kissatMuinainen heimoKuohuvan Veden Heimo
Muut ryhmät KotikisutErakotKulkukissatVeriklaaniPimeäklaaniVarhaiset uudisasukkaatPuiston kissatSlash's GroupDarktail's GroupThe Kin

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki