FANDOM

Sinä olet ollut paras varapäällikkö, mitä kissa voisi toivoa. Ja olisit myös johtanut klaaniasi yhtä kunniakkaasti ja urheasti. Kaikki tietävät sen.

Lukkitähti Hunajalehdelle.[1]

Hunajalehti (engl. Honeyleaf) on kellanpunainen raidallinen[4] naaras, jolla on vihreät silmät[5].

Erikoisseikkailut

Tulitähden tehtävä

Taivasklaanin kohtalo

Hunajalehti on muinaisen Taivasklaanin viimeinen varapäällikkö.
Kun Taivasklaanin kissat lähtevät ja ryhtyvät kotikisuiksi, Hunajalehti on kauhuissaan, sillä hän ei koskaan ajatellut Taivasklaanin soturin hylkäävän soturilakia vain tullakseen kotikisuksi. Hunajalehti väittää ettei hänestä tulisi koskaan kotikisua. Hän kuitenkin lähtee rotkosta Pääskynlennon kanssa etsimään paikkaa josta voisi löytyä riistaa. Saniaissydän antaa heille matkayrttejä mukaan ennen kuin he lähtevät. Lukkitähti katsoo heitä kunnes ei enää erota heidän ääriviivoja kaukaisuudesta.

Bramblestar's Storm

Perhe ja suku

Kumppani:

Pääskynlento: Kuollut, Taivasklaanin esi-isä

Tytär:

Alaoksa: Tuntematon tilanne

Tyttärenpojat:

Taivaankajo: Kuollut, Taivasklaanin esi-isä
Risu: Tuntematon tilanne

Lainaukset

"Tähtiklaani on antanut meille soturilain, joka suo neille rohkeuden ja taidon päihittää vihollisemme. Ei Taivasklaania ole vielä kukistettu!"
—Hunajalehti Taivasklaanin kohtalo, page 12
"Sitten on oltava jokin muu ratkaisu! Lukkitähti, minä olen yrittänyt olla hyvä, urhea ja uskollinen varapäällikkö niin sinulle kuin Taivasklaanille. Olen tehnyt tuota käpäläni kipeiksi, enkä ole koskaan pelännyt taistelua. En minä ole ponnistellut vain nähdäkseni klaanimme kuolevan!"
"Kotikisuja? Haluatteko te olla kotikisuja? Taivasklaanin soturit eivät ikipäivänä tee niin! Se olisi suurin häpeä maan päällä!"
Harmaa naaras: "Minäkin tulen. Kaksijalkojen luona on ruokaa ja lämpöä. Soturilaki ei ruoki eikä suojaa meitä. Se on vain sanoja."
Hunajalehti: "En olisi voinut kuvitellakaan, että kuulisin Taivasklaanin soturin sanovan noin! Soturilaki elää meissä kaikissa, kun saalistamme ja taistelemme ja olemme kiitollisia klaanikissan elämästä."
—Harakka ja Piipari kun Vääräpentu on aikeissa opettaa heille sitä Taivasklaanin kohtalo, sivu 97

Lähteet ja sitaatit

  1. Taivasklaanin kohtalo, sivu 13
  2. Taivasklaanin kohtalo, hahmolista
  3. Taivasklaanin kohtalo, sivu 15
  4. Taivasklaanin kohtalo, hahmolista
  5. Taivasklaanin kohtalo, sivu 14

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki