FANDOM

Furzepelt (suom. Hernekarva) on harmaavalkoinen naaras.[1]

Erikoisseikkailut

Bramblestar's Storm

Tähtien enne

Neljäs oppilas

Hernetassu ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu tuuliklaanilaisiin. Hänen mestarinsa on Kanervahäntä.

Etäiset kaiut

Hernetassu ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu tuuliklaanilaisiin.

Yön kuiskaukset

Kuun merkki

Hernetassu lähtee Synkästä Metsästä Haukkahallan koulutustuokion jälkeen Viimaturkin ja Aurinkopistoksen kanssa, mutta häntä ei mainita nimeltä.
Hän esiintyy myöhemmin Synkässä Metsässä, jossa Haukkahalla käskee Murattilammen opettamaan Hernetassulle taisteluliikkeitä. Murattilampi kysyy, onko hän Synkässä Metsässä ensimmäistä kertaa, mutta oppilas vastaa tämän olevan hänen toinen kertansa. Hän kertoo muiden oppilaiden kiusaavan häntä ja unessa Haukkahalla oli kertonut hänelle, miten hän pärjää heille. Hernetassun hyökätessä Murattilampi yllättyy siitä, miten Tuuliklaanissa koulutetaan oppilaita. Hän painaa oppilaan helposti maahan ja myöhemmin käskee häntä olemaan nopea ja nokkela.

Unohdettu soturi

Viimeinen toivo

A Vision of Shadows

The Apprentice's Quest

Furzepelt ei esiinny kirjassa, mutta hänet on listattu tuuliklaanilaisiin.

Thunder and Shadow

Furzepelt nähdään taistelemassa kulkukissoja vastaan Myrskyklaanin reviirillä. Myöhemmin Alderpaw kuulee voihkaisun ja näkee, miten Furzepelt luhistuu maahan ja kuolee. Hiillosjalka on järkyttynyt ja hieman epäuskoinen. Alderpaw näkee Furzepeltin päässä kyhmyn ja koskettaa tassullaan naarasta.

Novellit

Usvatähden enne

Dovewing's Silence

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Neljäs oppilas, hahmolista