FANDOM

Ferretclaw (suom. Hillerikynsi) on vaaleanruskea-harmaa kolli.[2]

Erikoisseikkailut

Bramblestar's Storm

Ferretclaw on partiossa Spikepawin, Karsiturkin ja Pinenosen kanssa. Bramblestar kysyy, onko hänen siskonsa Keltaturkki kunnossa ja Dovewing kysyy onko Varjoklaanilla kaikki hyvin.

Tähtien enne

Neljäs oppilas

Hilleritassu ei varsinaisesti esiinny tässä kirjassa, mutta hänet on listattu varjoklaanilaisiin. Hänen mestarinsa on Tammiturkki.

Etäiset kaiut

Hilleritassu on mestarinsa Tammiturkin kanssa rajapartiossa. He löytävät Närhisulan ja Oravaliidon reviiriltään, mutta myrskyklaanilaiset kertovat heille, että heidän täytyy puhua Pikkupilven kanssa siitä, kuinka hoitaa Varpuloisteen selkävammaa. Tammiturkki kieltäytyy aluksi, sillä uskoo sen olevan väijytys ja taistelupartio on piilossa. Oravaliidon kysyessä haistavatko he muita sotureita, Ferretpaw tuhahtaa sanomalla, että he voivat olla naamioituneita.

Yön kuiskaukset

Kuun merkki

Hilleritassu ei varsinaisesti esiinny tässä kirjassa, mutta hänet on listattu varjoklaanilaisiin.

Unohdettu soturi

Hilleritassu on nyt soturi nimeltä Ferretclaw. Hänen nimensä ilmoitetaan kokoontumisessa yhdessä Pinenosen ja Starlingwingin kanssa.

The Last Hope

Ferretclaw ei varsinaisesti esiinny tässä kirjassa, mutta hänet on listattu varjoklaanilaisiin.

Novellit

Dovewing's Silence

Ferretclaw ei varsinaisesti esiinny tässä novellissa, mutta hänet on listattu varjoklaanilaisiin.

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. Neljäs oppilas, hahmolista
  2. Neljäs oppilas, hahmolista