FANDOM

Aurinkokivet

Aurinkokivet (engl. Sunningrocks) on kivikasa, johon aurinko paistaa usein. Se oli Jokiklaanin ja Myrskyklaanin lähellä vanhalla reviirillä ja siitä oli käyty sotaa useasti.

Kuvailu

Mytologia

Historia

Esiintymiset kirjoissa

Erikoisseikkailut

Väärätähden lupaus

Sinitähden tarina

Raetähti johtaa Jokiklaanin partion Aurinkokiville aikomuksenaan vallata kivet Jokiklaanille. Myrskyklaani saa kuitenkin torjuttua partion ja kivet jäävät Myrskyklaanin haltuun.
Joitakin kuita myöhemmin Mäntytähti on antanut jokiklaanilaisille luvan tulla Aurinkokiville. Jotkut Myrskyklaanin kissat ovat tyytymättömiä tähän ja Aurinkokajo lähettää vahvoja partioita Aurinkokiville varmistamaan, ettei Jokiklaani tule rajan yli. Yhtenä päivänä Simpukkasydän johtaa partion Myrskyklaanin reviirille, mutta he joutuvat perääntymään Aurinkokajon ja Rastaskarvan partioiden tieltä. Aurinkokivet jää kuitenkin Jokiklaanille.
Myöhemmin uusi päällikkö, Aurinkotähti, ilmoittaa ottavansa Aurinkokivet takaisin. Hän vie partion Jokiklaanin leiriin ja ilmoittaa aikeestaan ottaa Aurinkokivet takaisin ja varoittaa Jokiklaania taistelusta. Jokiklaani ei kuitenkaan hyökkää, joten Myrskyklaani tekee uuden rajan.
Siniturkki luovuttaa pennut Tammisydämelle Aurinkokivillä. Sammalpentu kuolee matkalla.
Kun Siniturkista tulee päällikkö, Jokiklaani hyökkää Aurinkokiville. Myrskyklaani ei pysty puolustamaan ja he joutuvat palaamaan takaisin.

Tulitähden tehtävä

Tulitähti on levoton joten hän menee Aurinkokiville. Hän makaa hetken lämpimällä kivellä.
Kun Tulitähti ja Hiekkamyrsky saapuvat rotkoon, he makaavat lämpimillä kivillä jotka muistuttavat heitä Aurinkokivistä.

Soturikissat

Villiin luontoon

Ennen kirjaa Aurinkokivistä taistellaan ja Myrskyklaani joutuu perääntymään. Pian taistellaan uudestaan, jolloin Punahäntä ja Tammisydän kuolevat.
Myöhemmin Leijonamieli ja Tiikerikynsi näyttävät Tulitassulle Aurinkokivet.

Tuli ja jää

Tulisydän ja Harmaaraita vievät oppilaansa Aurinkokiville. He lepäävät hetken lämpimillä kivillä. Kun Harmaaraita rakastuu Hopeavirtaa, Tulisydän haistaa useasti heidät Aurinkokivillä.

Salaisuuksien metsä

Joki tulvii ja Aurinkokivet on melkein veden alla. Myöhemmin Hopeavirta synnyttää Aurinkokivillä ja menehtyy. Harmaaraita hautaa hänet Aurinkokiville.

Myrsky nousee

Kun tuli tuhoaa Myrskyklaanin leirin, kissat pakenevat Aurinkokiville. Tuuli kuitenkin kääntyy joten he eivät ole turvassa. He päättävät ylittää joen Jokiklaanin reviirille. Väärätähti päästää heidät turvaan Jokiklaanin leiriin.

Vaarallinen polku

Kun Väärätähti kuolee, Leoparditurkista tulee uusi päällikkö. Hän vaatii Jokiklaanille Aurinkokiviä ja hyökkää sinne. Myrskyklaani torjuu hyökkäyksen.
Kun koirat hyökkäävät, Tulitähti käskee muiden paeta Aurinkokiville ja korkeisiin puihin.

Pimeyden hetki

Kun vaara on ohi, Harmaaraita menee Aurinkokiville kertomaan vaaran olevan ohi.

Uusi profetia

Keskiyö

Vatukkakynsi ehdottaa saalistusta Aurinkokivillä mutta Oravatassu sanoo olevan liian kuuma, joten saaliseläimet ovat piilossa.

Kuunnousu

Kun Lehtitassu kerää yrttejä Aurinkokivillä, hän törmää Perhonsiipeen, joka opettaa häntä kalastamaan.

Aamunkoi

Myrskyklaani pakenee kaksijalkoja Aurinkokiville, jonne he perustavat väliaikaisen leirin, koska se on kauimpana kaksijaloista. Myös Varjoklaani tulee Aurinkokiville kaksijalkojen tuhottua heidän leirinsä.

Kolmikon mahti

Auringonnousu

Field Guidet

Secrets of the Clans

Code of the Clans

Battles of the Clans

Novellit

Mistystar's Omen

Lähteet ja sitaatit

Paikat
Metsä PöllöpuuSuuri vuorivaahteraHiekkakuoppaAurinkokivetKäärmekivetKorkeamännytHaaskalaUkkospolkuNelipuuJokiOhran tilaKorkokivet (Emonsuu, Kuukivi) • KaksijalkalaPuusilpomo
Järvi HevospaikkaSaariJärviKaksijalanpesäHylätty kaksijalanpesäAukioTaivastammiKuulampiUkkospolku
Taivasklaanin
rotko
TaivaskiviKuiskausten luola

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki